as we enter

  

som soumaya nadia sa längre ner så har vi gjort en blogg tillsammans, nice huh? & för er som inte vet är vi kusiner. ännu niceare huh? men iallafall adina linda heter jag, jag är 19 år gammal (fyller 20 i april).. min andra blogg (http://adinalinda.blogg.se) kommer jag inte att ta bort, kommer uppdatera där då och då men blir nog mest skrivande här.

just nu ligger jag i min säng & har typ världens finaste huvudvärk! innan idag var jag hemma hos kusinerna, dvs soumaya-nadia + min mindre kusin samira. vi tog det mest lugnt, myste i soffan sådär. iallafall så senare mot kvällen mötte jag tjejerna, drog och åt tillsammans sen så blev det hemdags. imorgon ska jag jobba & hoppas verkligen den här huvudvärken släpper för den orkar vi inte med. uppdaterar väl ett till inlägg innan jag somnar.

till en viss person: du kommer alltid att ha den där speciella platsen i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: s

nicee me ny blogg:)

2010-09-22 @ 00:34:16
Postat av: Adina&Nadia

Oui, galet helt fresh! :)

2010-09-22 @ 04:21:58
URL: http://pinkladysz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0