Spelar prinsessa jagar efter para men du är en sån där gangster bitch!

GODMORGON!! Min mamma väckte mig vid 12 helt död, sitter&käkar frukost nu. Har jobb interviu (felstavat?) snart på luren hahah toooo fat! Wish me luck.. Eller nej horungar kmr lägga öga.. Iaf,Sulle sover fortfarande så tror ej att jag ska till hans skola. Men men nog om det nu förfan! Asso shiet är fett ut tråkad ågest land.. Vill gifta mig och få barn är jag den enda som tänker så? Folk ber mig & softa, chilla med livet men jag vill att allt ska gå fort... Jaha dååååååååå Soumaya!!

I'll update more later.. Bizou!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra tjejer och en nice blogg kommer lätt följa den.



Kram!

2010-09-22 @ 14:04:50
Postat av: adina&nadia

tack så mycket, det uppskattar vi! :D



kram!

2010-09-22 @ 17:15:30
URL: http://pinkladysz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0